Vilken helg :D

0kommentarer


Då har man kommit tillbaka till Ljusdal från en grymt underbar helg i sthlm. De senaste dagarna har varit fylld med en massa mys. I fredags efter jag slutat begav vi oss mot sthlm, jag körde till tönnebro sen bytte vi så Fredrik fick köra ist, får någon slags panik då jag kör på motorväg där det är räcken ja :-/
 I Uppsala var det dags för lite onyttig mat, missade avfarten så vi fick oss en sväng genom Uppsala med,  sen när vi kom ner till Stockholm så lämnade vi av våra saker i lgh vi lånade och tog oss en promenad runt omkring i området vi bodde i därefter somnade vi som två slagna hjältar!!

Lördagen var fylld med shopping, restaurangbesök, massa promenerande och LARS WINNERBÄCK!!! :) Regn och tråkigt väder stoppade inte oss inte, hade ju dock köpt mig ett paraply på dagen men den fick man ju inte ta med in på området utan var tvungen att lämna den utanför så vi tänkte att det var väl sista gången vi såg det paraplyt, men inte, vi gick dock rätt tidigt så var väl kanske därför det hängde kvar där ute bland de andra tusentals paraplyerna. Väl inne var vi ju då tvungna att köpa oss ponchos (eller hur det nu stavas) eftersom vi både hade nya jackor på oss och inte ville att dom skulle gå sönder..men aldrig hade vi väl trott att de skulle kosta så mkt. 60 kr(!) för EN poncho...sinnessjukt. Nåväl, kvällen var helt underbar och Lars var grymt bra :)

Söndagen spenderades på Skansen, så mysigt att gå runt och titta på alla djur, tog en fika på en liten innergård och där satt vi bara och njöt innan vi gick på skansen akvariet där jag rös ett antal gången. Spindlar och småkryp är inget för mig men det var väldigt fräckt att gå in där och kika. Ska ta och lägga in lite bilder senare idag så lägger väl ut några då om det finns några bra kort..

Nu väntar lunch med Elin :)

Kommentera

Publiceras ej