sthlms bilder

1kommentarer


Tänkte att jag skulle dela med mig av lite bilder sedan sthlms resan, vet att det är över två veckor sedan nu, men jag är seg på att uppdatera nuförtiden som ni redan märkt...men bättre sent än aldrig eller hur ? :)




 På lördagen bestämde vi oss för att gå in till drottninggatan, det tog sin lilla tid, men det var lite mysigt att gå omkring och se på allting med. Slottet besökte vi oxå, strosade omkring lite och kikade och jag ställde typ miljontals frågor om personerna som gjorde högvakten där på slottet :P

Nå bilder på mina shoppingfynd har jag dock inte men det som inhandlades var bland annat:

Två st skjortor från H&M
En röd söt skjorta från MQ
En skinnjacka
En Kofta
En svart/vit sjal
Underkläder från Björn Borg
Ett par etnies skor


På kvällen var det som sagt dags för winnerbäck, så bra, trots regn så hade vi det så mysigt :)



SKANSEN på söndagen var riktigt mysigt! 







Efter vår dag på skansen var det dock nära att Fredrik blev uppäten :P





TACK FÖR EN UNDERBAR HELG SÖTNOS!!

1 kommentarer

Malle

21 Aug 2008 08:52

Va söta ni är tillsammans då :)

Kommentera

Publiceras ej