STOCKHOLM

1kommentarer


Alldeles strax ska jag iväg och jobba, känns väldigt betungande. Är förkyld och orkeslös och vill inget hellre än lägga mig under täcket och kika på en film. Men men, 1½ vecka kvar har jag nu sen så är jag ledig i hela 2 veckor :)

Imorgon jobbar jag dag och likaså på fredag, men efter 14.00 på fredag åker jag och Fredrik ner mot STHLM. SKa bli så skönt och roligt att få komma bort lite. Vi lånar mammas bil och far ner, vi har även lånat en lägenhet av Fredriks kompis som ska ligga nästan mitt inne i stan så det är ju helt perfekt. På lördag har vi planerat in skansen(!) så hoppas nu inte på att det spöregnar hela helgen utan att det är hyffsat väder!!

Har en känsla av att det kommer bli en helt underbar helg :)

1 kommentarer

Kotten

07 Aug 2008 17:43

Tjohooooo :D:D:D

Kommentera

Publiceras ej