Valborg.

0kommentarer


Valborg.

Soligt och fint när jag drog upp persienerna i morse, man blir så mkt piggare av att se solen :D

har sovit lite halvdåligt inatt, först på grund av att jag sov hemma för första gången på riktigt länge sen för att jag klockan 5 imorse vaknade av en riktig smäll så jag for upp ur sängen, såklart var de bara ngn av våra katter som hade haft ner både en lampa och en blomkruka....

Jag och sara har iafl precis sprungit ett varv på måga nu, skönt å få träna på morgonen ibland med, jobbigt ibland å sitta och vänta bara för att träna!! bara att fortsätta att springa kontinueligt nu så kommer de där nog bli bra!! är väldigt jobbigt men kanske skönt att få vara ute och röra på sig lite.

Nu blir det nog lite städning här hemma är jag rädd, sen får jag se om jag kan sätta mig ner och plugga lite!! måste måste bara få rehabuppgiterna klar den här veckan, annars kommer det här aldrig att gå........

Kommentera

Publiceras ej