Plugg, plugg och åter plugg.....

0kommentarer

 De senaste dagarna har jag mest ägnat åt mitt plugg, det är så otroligt mycket att göra nu och mer kommer det att bli!
Sitter just nu med mina geriatrik uppgifter, en rapport om en vårdtagare som jag har tagit hand/hittat på. sen en bokrecension på en bok som jag satt å stressläste ut i går kväll! Kan säga att det går sådär, är väl sågott som klar med båda, men som vanligt nuförtiden blir jag aldrig nöjd! Men ska läsa igenom det om en stund och komplitera det jag anser fattas!

Hade även min sista psykologilektion idag, men är dock inte klar med kursen för det, eftersom jag har haft så mkt annat plugg att göra och praktik mitt uppiallt så har jag kommit efter, så imorrn är det psykologi som gäller för hela slanten!

Det är trist, men det finns verkligen itne så mkt att berätta om just nu, känns som om det ändå man gör är att plugga, men det lugnar väl ner sig lite snart får jag hoppas! ska som sagt försöka få undan lite nu så att de blir mindre stressigt sen!!


Kommentera

Publiceras ej