Plugg och Träning

1kommentarer

I dag har jag försökt att bearbeta av mitt psykologiarbete, det går sådär, tar väldigt mycket tid av en, det är en väldigt intressant kurs egentligen men just nu känns det som att det är för mycket som snurrar uppe i huvudet för att jag ska förstå all denna fakta men jag forsätter att försöka iafl...

Strax ska jag iväg på spinning, måste sätta fart med träningen nu igen, känner att ens ork inte är desamma längre, ska bli skönt att komma iväg ikväll få skingra tankarna från allt.
Trot eller ej så fick jag någon knepig impulsiv tanke igår och gick i min ensamhet runt kyrksjön igår kväll, ibland är det riktigt skönt att bara gå själv med musik i öronen, dock när jag hade gått halvägs så böjade dimman att bli allt värre och jag såg knappt 3 meter framför mig, vilket inte var så vidarns trevligt men runt kom jag iafl :)

Hehe kom på att jag inte har visat bilden på mig och Sara när vi tränar boxning :P

image14

1 kommentarer

Madde

09 Apr 2008 15:20

Era snyggingar!! =)
Jag vill också boxar, var aslängesedan! Fast jag ska inte klaga, jag har juh en hel del annat att välja på.. =) Ha det bra!!
KRAM!

Kommentera

Publiceras ej