Mysdag!

2kommentarer


Vaknade i skaplig tid trots allt, redan klockan halv nio, började iafl dagen med en dusch å frukost tillsammans med sötnosen, sen träffade jag Elin för lite lunch på finess, så skönt att hon e hemma lite i helgen! Efter lunchen gick vi i lite ärenden och blev så sugen på fika, så då beslöt vi oss för att köpa med oss lite smått och gott och så gav vi oss ut med bilen:D

Hittade en mysigt plats framför vattnet och allt där vi beslöt oss för att stanna och fika lite, vi fick sånna sommarkänslor!  bilder kommer lite senare idag :D

Nu ska jag åka iväg med bilen igen för att hämta upp min käre bror och sedan ska vi åka och hämta hans dotter för att sedan åka vidare och hälsa på lilla mamma :)

2 kommentarer

Elin

19 Apr 2008 13:59

Tack för en härlig dag vännen!

Sara

23 Apr 2008 20:51

Ja det är sannerligen jag med!!
Vi är ju så bra så det är helt otroligt.

Ska vi inte supa oss full snart? Känner tydligt att jag behöver en flaska vin!

Kommentera

Publiceras ej