Måndag...

0kommentarer

Så har en helg gått förbi, har blivit hemskt dåligt med bloggande (ska skärpa mig sara :P ) men har knappt använt internet under helgen då routern hemma hos päronen tydligen inte vill fungera. Jag å tekniska saker fungerar bara inte ihop....

Nåväl, helgen har varit lugn, inte gjort nå speciellt överhuvudtaget så orkar inte lägga ner så mkt tid å energi till att berätta vad jag gjorde :)

Nu sitter jag i allafall med mina kära plugg igen, sitter hemma hos Sara och försöker få ihop vårt arbete om demens som vi ska redovisa på torsdag! kommer nog gå bra, får vi hoppas :)

var dock lite roligt när ja kom hit idag, började med att ja kom in genom porten å allt luktade bränt, börja fundera vad de var ngn hade gjort, å precis som jag öppnade dörren till Sara så sa hon att hon hade eldat lite:P hehe..
Mja det var kanske inte riktigt det hon hade gjort då men hon skulle tina en macka i micron, å efter ett tag började de välla ut rök genom micron...så ja där fick jag svaret om vad som hade hänt i den trappuppgången :P

Nä dags att åter gå till plugget nu!

Kommentera

Publiceras ej