Lite planer.....

1kommentarer


Så var det åter söndag, gårdagskvällen blev lungt, blev kvar rätt så länge hos Fredriks föräldrar så när vi väl kom hem somna jag som en stock som vanligt nu förtiden.....

Idag har jag försökt dona lite med psykologi, men det är något med helger och plugg, det fungerar bara inte! Har nyss varit och handlar lite med mamma, hittade lite smyckepyssel igen så var tvugen att köpa lite, jag har dock en hel bunta med pärlor och allt vad det där innebär, gäller bara att fantasin och kreativiteten ska komma nu så kan jag göra lite smycken ....

Satt och skrev lite med Sara tidigare med, funderar om vi ska ta och åka båt något tag snart, skulle vara så skönt å komma iväg lite, en utlandsresa vore ju egentligen inte helt fel det heller men när ekonomin inte riktigt räcker till så får man försöka göra det man kan, så ja, får se vad vi hittar på...

Pratade även om att sätta igång med att puscha på varandra till att börja springa nu, är väl medveten om att jag aldrig ensam kommer sätta igång med att springa, så ja får försöka se till att hon och jag sätter fart här nu :P

1 kommentarer

Sara

27 Apr 2008 15:24

Ja nu jävlar!! :)

Kommentera

Publiceras ej