Klart!!

2kommentarer


Ja dagen har som tidigare nämnt ägnats åt att plugga till min och Saras redovisning om demens på torsdag. NU efter ett antal x timmar så är vi så gott som klar :) På onsdag ska vi träffas igen för att dela upp och planera för redovisningen, ska se till och göra en riktgit bra redovisning nu, vi har lite små planer så hoppas på ett bra betyg efteråt:D

Just nu försöker jag att ta tag och söka in på högskola, men som alltid e jag ute i sista stunden och tror ni att hemsidan fungerar eller ?? NÄÄ...gahh är det ngt som jag blir irriterad på så är det när inget vill fungerar,kommer in gör jag men sen blir jag utloggad lika snabbt..

varför kan jag aldrig lära mig att göra sånna här saker i tid för ????

2 kommentarer

Sara

14 Apr 2008 22:24

Fan vad vi är bra!
Tror vi borde ta och ha bestämda dagar då vi ska göra alla enskilda uppgifter också, blir ju en jävla speed på oss när vi sitter och pluggar genom MSN.. :) Jag älskar att få saker gjorda, snart är den här kursen slut... snart har vi ett MVG till :D

Sara

14 Apr 2008 23:18

Jaaaha! Trodde det höll på en timme längre jag bara, men tack för informationen :D

Kommentera

Publiceras ej