Falun

0kommentarer


Gårdagen spenderades med sötnosen, vi bestämde oss för att åka till Falun över dagen, började med att åka ut till Lager 157, fanns som tidigare inte mycket där, F hittade dock två snygga tröjjor. På samma ställe så hade en skoaffär även öppnats så kunde ju inte låta bli än att gå dit och kolla. Som den skofantast jag är så hittade jag ju självklart ett par, och sedan ett par till :P och när jag då redan hade hittat två så såg jag ju att det var ju faktistk tre för priset av en (!) så då måste jag ju bara hitta ett par till :P

Efter lite shopping iafl så åkte vi vidare in mot falun igen och gick lite på stan där, kryllade av folk där, dock var det väldigt lungt inne i affärerna så det var skönt... Hatar verkligen när det är mkt folk inne i affärerna och alla springer omkring och man blir bara helt enkelt tokig när man är där. Nåväl vi hittade inget iafl, var runt lite på lite olika affärer men nää inget som föll i smaken, hittade iof ett par snygga shorts, på affären F skulle till men jaa, dom kostade 800 kr och det tycker jag är en aning lite för dyrt för ett par shorts, då jag inte använder de sådär jätteofta....

Efter shoppingen träffade vi iafl en kompis till F som vi fikade lite med på en mysigt café nere vid ån, kommer inte ihåg stället men mysigt var de iafl, var tvungen och skicka ett sms till min käre far oxå eftersom en av hans idrottsfavoriter var ju där oxå, nämligen systrarna Kallur :P Måste ju passa på och flacha lite för pappa då, haha :P

Efter det begav vi oss till Syster yster och Emma, full fart var det där och ett riktigt trevligt bemötande fick vi med en stor kram, hade köpt med oss lite blåsbubblor med ariel på burken som blev väldigt uppskattat med :D Är det någon som kan göra en glad oavsett hur trött, sur, lesen man är så är det Emma, hon är så otroligt söt :D

Vid 20 var det hemfärd, stannade till i bollnäs med och åt lite på MAX, vi kunde inte låta bli bara :P Ändå hade vi ätit en supergod vegetarik lasagne bara några timmar innan men men :P Väl hemma somna jag som en stock....
En riktigt mysig men kanske lite väl intensiv dag med sötnosen, tack för att du ville följa med iafl :D

Kommentera

Publiceras ej