Bilder:D

1kommentarer


Ja nu har jag hittat rätt på kameran och tagit mig tid till att lägga in bilderna sedan förra veckan, från både min och saras promenad och min och elins fika dag:P

Jag och Sara fick som sagt en litet infall att gå ut och gå runt kyrkön i Järvsö förra veckan, har riktigt ledsnat på att gå runt kyrsjön här i Ljusdal så de fick bli en liten tur till järvsö istället :P

När vi gick runt fick jag sådanna vårkänslor, ska bli så otroligt skönt med sommar nu, riktigt längtar efter värmen..
Nåväl här kommer några bilder från promenader:D

Fina Sara

image16



Det var så skönt att gå i skogen och slippa all trafik för engång skull, måste försöka komma igång med mina promenader igen nu, ska ju inte vara så svårt bara solen håller i sig nu :D Jag och Sara som var så alerta i höstas och gick varje dag minst en gång......



              

1 kommentarer

Sara

26 Apr 2008 18:24

Huvaligen en sån bild...

du får ta å skicka dom till mig sen så jag också kan dela med mig i min blogg :D

Kommentera

Publiceras ej