Söndagsångest!

0kommentarer

Tiden rusar iväg. Känns som om jag knappt hinner blinka så är hela helgen förbi. Förra veckan jobbade jag som en galning rent ut sagt, men jag har nu fått vara ledig i tre dagar. Skulle så gärna fortsätta vara ledig ett tag till men det är bara bita i det sura äpplet antar jag. Bara jag kommer iväg på jobbet så går det ju bra men det är bara det att det tar emot ibland. Sedan kanske det påverkar en aning om att man inte har fått något schema än heller men det är en annan historia.
Helgen har hursom varit riktigt bra, har hunnit tagit igen mig, ätit god mat, träffat familjen samt F som nuförtiden jobbar borta på veckorna. En liten omställning är det, men jag antar vi snabbt kommer in i det.
Nu ska jag försöka installera word och sedan ska jag bädda ner mig i soffan och njuta av denna söndagskväll!



Tända ljus, popcorn,lite saft och så ska det låta får göra min kväll helt enkelt :)

Kommentera

Publiceras ej