Gräsänklingshelg

0kommentarer

Första helgen på evigheter som jag både är ledig och heeeelt ensam. Sambon är iväg på mässa (finlandskryssning) över helgen med jobbet. I går eftermiddag när jag kom hem från jobbet kände jag att det skulle bli så skönt att bara få vara själv och se på Linda filmer men efter kikat på senaste avsnittet var jag redan rastlös.
Idag har jag iafl varit ute på en promenad med fina Sara och lilla Emilia. Otroligt skönt väder för att ta en promenix.
Nu ikväll sitter jag framför tvn och kikar på melodifestivalen. Det är ju trots allt en tradition men ikväll fanns de verkligen ingen som föll mig i smaken. Förra veckan briljerade Loreen med sin låt iafl.
Imorgon bitti funderar jag på att fara iväg på pace och träna lite. MÄÄN dom där funderingarna brukar stanna vid funderingar tyvärr har jag märkt! Men jag kör på med mina funderingar iafl för någongång måste dom ju bli till verklighet, eller hur ? :)

Kommentera

Publiceras ej