Sammanfattning av helgen!

0kommentarer


Puh, min rapport är nu inskickad så nu är det bara att vänta......Usch är långt ifrån nöjd men vi får se hur det gick, så svårt att veta!

Helgen har gått så otroligt snabbt förbi, hade tänkt göra en massa saker men typ inget blev gjort. I fredags kväll hamnade jag hos bror där jag stod och rev tapeter och slipade hela kvällen. Gårdagen spenderades med en del plugg, mer slipande hos min kära bror och sedan blev de myskväll med Fredrik. Idag har de varit plugg på schemat igen, återigen besök hos bror, storhandling på ICA och sedan matlagning. Till middag blev de lax i ugn med pressad potatis och en riktigt god romsås till, Kanongott!

Och nu sitter jag här helt ensam eftersom Fredrik nyss åkt iväg på jobb igen, har som sagt precis skickat in rapporten och nu väntar nog de två nyaste avsitten av greys :)

Kommentera

Publiceras ej