Promenix och tankar

1kommentarer


Ikväll tog jag och Lina en promenad, riktigt trevlig. Skönt att ventelera sig lite, vi har alltid så mycket att prata om så tiden bara rusar iväg, tur att vi ska promenera lite mer nästa vecka oxå :) Ikväll pratade vi mycket om vad man har gjort och fortfarande gör för val. Rädslan om att se tillbaka om några år och ångra sig att man inte gjort mera eller gjort annorlunda. Men samtidigt så måste man ju ta en dag i taget och se vad som känns bäst för en själv. Jag tror personligen att många saker händer av en mening. Kanske är det som många pratar om, ödet, men samtidigt tror jag att vi själva ändå har ett val till att påverka vårt eget "öde" med de olika val man gör. MEN jag har ändå svårt att se en mening med allt de hemska som händer runtomkring oss dagligen..vad är det för mening med att oskyldiga människor dör eller bli sårade ?  Kvällspromenader får en att bara fundera på allt..alla tankar blir som värst på kvällen tror jag :)

Jag vet iafl att jag känner mig väldigt lyckligt lottad just nu som får ha det bra, jag har en fin lägenhet som jag delar med min underbara sambo, har en otroligt charmig och söt katt, Underbara familjemedlemar som ställer upp i vått och torrt och mina älskade vänner som bara helt enkelt är bäst! Alla är guld värda :)

Sänder dock mina styrketankar till en av mina bästa vänner ikväll som hade kunnat haft det bättre, önskar jag kunde vara hos dig men mina tankar är hos dig iafl! Bara du får komma hem snart kommer jag över med lite Ben and Jerrys :)



En bild på den sötaste flickan i världen som kan få mig att le så lätt :)




 

1 kommentarer

Sara

31 Jan 2009 11:20

Den där ungen kommer bli fotomodell! Så jävla söt! :) men hon brås väl på sin moster antar jag ;)



Och.. Ben & Jerry väntar i frysen :P

Kommentera

Publiceras ej