Gnällkärring :)

1kommentarer



Nu kommer jag låta som en riktit gnällkärring, men usch vad det låter här. Grannarna har fest och det bara dunkar här uppe, hade hoppas på att dom skulle ut på krogen (hoppas visserligen fortfarande) Jag har inget emot musik och att dom har fest egentlgien men det låter så sjukt väl in till oss. Inte hjälper det att dom har allsång till nationalteatern heller :P

Fredrik undrade ikväll om de inte var dags för oss att ha vår inflyttningsfest snart, såhär 5 månader efteråt :P   Så jag kanske inte ska gnälla så mkt förren vi har haft vår fest då :P

Kvällen har annars varit lugn här hemma, Fredrik är iväg å har sin tvspelskväll med Jon så jag och Kalle har legat i soffan och kikat på melodifestivalen! Pluggtankarna har jag förträngt idag, det är en ny dag i morgon så får se om jag offrar ngn timme då :)

Nu funderar jag om jag ska ta och krypa ner och lyssna lite på "Män som hatar kvinnor"  fixade hem dem som talbok idag, tänkte att jag kunde vara lite effektiv å göra lite olika saker samtidigt :)


1 kommentarer

Sara

22 Feb 2009 10:06

Inflyttningsfest låter väl som en bra idé :)

Kommentera

Publiceras ej