Påskhelgen är över...

1kommentarer

Nu är påsken över och sammanfattningsvis har den varit väldigt bra :)


Kort sammanfattning av den långa helgen

Långfredagen så började dagen med en promenad med Sara runt sjön. Sedan passade jag opå att träffa min Elin som var hemma över helgen. Vi tog oss oxå en promenad, strosade runt lite och pratade en massa, mkt trevligt, passade även på att köpa en glass och njuta av vädret :) Kvällen bestod med av mys framför tvn med Fredrik.

Påskaftonen började med påskäggsjakt här i lägenheten, tydligen hade påskharen varit hit och lämnat massa ledtrådar om vart påspresenten var så det var bara att börja leta sig omkring här i lägenheten. Efter ett antal varv så fann jag tillslut den riktiga överraskningen. Jag och Fredrik ska iväg och bo på hotell till helgen :) Vet inte vad jag gjort som förtjänat både blommor och hotellvistelse men överlycklig är jag iafl :)

Senare åker vi iväg på god påsklunch till svärföräldrarna och efter det var det hem och göra sig lite i ordning inför kvällens fest. Gick ända till Madde, visst det är inte så långt med med högklackar är det långt och mina fötter lider ännu:P Hade iafl en riktigt roligt kväll trots att det blev en aningen för mkt alkohol men men huvudsaken är väl dock det var roligt eller? :)

Påskdagen spenderades mest i sängen/soffan illamåendes. Jobbig bakfylla med lätt magvärk och illamående. Promenerade iafl iväg till Mamma och Pappa på middag senare och fick i mig lite mat så sen började man komma igång igen. Hämtade hem min söta Kalle oxå eftersom han fått spendera natten där eftersom det var riktigt livat här i Fredagskväll och jag ville inte att han skulle vara ensam hemma om det upprepades på lördagskvällen och vi inte var hemma.....

På Annandag påsk så hände de väl inte så mkt alls egentligen, var iväg på pace en sväng med Sara och kikade in de nya maskinerna, tog ett snabbt varv oxå men träningen gav inte så mkt eftersom jag inte ens fattade vad jag skulle göra på alla men men ska  försöka ta mig dit imorrn oxå och hoppas på att han som äger det är där då så kan man få lite hjälp kanske :) Var iväg en snabb sväng till mamma och pappa igår igen, där är det planering som gäller inför renovering av badrummet som gäller (äntligen) Sedan kom Elias över ett tag och vi kikade lite på färjan..sedan var det läggdags som gällde eftersom Fredrik skulle upp i morse vid 03.00...

Idag är det plugg som gäller för hela slanten, går dock riktigt segt men jag kämpar på iafl :)

1 kommentarer

Anonym

14 Apr 2009 23:15

du verkar ha haft en bra påsk!



Hoppas att kalle gillade sin nya katt-korg, eller vad säger man? har jättesöta bilder på honom och på dig på telefonen med! kan skicka dem om du vill!



sen undrar jag när jag ska beställa biljetter till dig ner till Lkpg!?

puss!

Kommentera

Publiceras ej