En dålig start på dagen...

1kommentarer


Den bra dagen igår förvandlades snabbt till en dålig dag idag!

Sitter här med blandade känslor nu, vet inte riktigt om jag ska oroa mig eller bara helt enkelt försöka tänka på något helt annat. Troligen det sistnämnda men jag är alldeles för lik min mormor, har en tendens att oroa mig över allt. Tusen tankar virrar runt ens huvud och arg blir jag på mig själv som tänker i dessa banor...Nej dags att stoppa undan det här för ett tag och försöka ta tag i mig själv nu och göra mig iordning för dagen.

Idag väntar nämligen vetrinären för kalle. Stackars sötnosen, Men det är ju trots allt för hans eget bästa iafl så hoppas han inte blir alltför sur på mig!: ) Ska försöka ta mig iväg och träna efteråt oxå, finns just nu inget som skulle kännas skönare. Men ska dock se hur det går för kalle och hur han mår efteråt!



Min sötnos!



1 kommentarer

Sara

07 Apr 2009 17:32

ingen bra dag för dig och kalle idag inte.. :/ men det blir bättre för er båda! :)

Kommentera

Publiceras ej