funderingar.....

3kommentarer


Ibland finns det dagar som känns bra, ibland dom som känns mindre bra. Ikväll är en mindre bra dag. Jag kan inte riktigt förklara hur jag känner men idag finns bara en stor tomhet och likgiltighet inom mig. Jag har många saker som jag är oerhört tacksam för och just därför funderar jag varför man ändå känner denna tomhet. Kanske är det för min ensamhet här hemma, men ibland känns det som om livet går förbi mig med snabba steg och jag inte hinner med.

Idag har jag varit inomhus hela dagen, har gått omkring i leggings och myströja, håret på sne och osminkad. inte orkat ta tag i ngt. Skolböckerna ligger på köksbordet och där kommer dom nog få fortsätta ligga ikväll. Funderingarna om framtiden snurrar i mitt huvud. Är rehabiliteringsvetenskap ngt för mig?  och vad och vart kan jag jobba sen ?

Antar att en promenad skulle säkert vara bra nu för mig, men då jag har drabbats av någon konstig mörkerrädsla stannar jag hellre inne och får se om jag och min mp3 kan ta oss ut imorgon istället. Förr när det hände saker i mitt liv gick jag alltid en sväng och då brukar det alltid kännas bättre efteråt..kanske känns allt bättre i morrn ? Vi får hoppas på det.


Tankar, ensamhet, fundersamhet, trötthet.





3 kommentarer

Sara

13 Oct 2008 22:05

KRAMAR till dig gumman, det kommer bli bra och bättre och bäst för dig, det vet jag :)



Såna här dagar är verkligen jobbiga och jag hoppas att du får en bättre dag imorgon! Jag följer gärna med ut och går om du vill ha sällskap :)



PUSS!

Elin

13 Oct 2008 23:34

Vet exakt hur du känner dig med likgiltigheten, när man har 1000 saker att vara tacksam över men att det inte räcker till på något sätt, inget känns liksom. Men alla har vi våra downs, snart blir det bättre. No matter how cold the winter, theres a springtime ahead.

Linnéa

14 Oct 2008 07:59

vännen!



Kom ner till mig så ska jag pigga upp dig! Alla har sånna dagar, jag vet! (ett år sen du va hos mig nu, en av mina bästa helger!)



sjukt fin bild! du är så vacker!



ses snaaart!

puss!

Kommentera

Publiceras ej