en söndagkväll.

0kommentarer


Återigen har en helg svichat förbi, men helgen har varit riktigt bra. I torsdags verkade det först som om inte Fredrik skulle komma hem men med mycket stök så kom han till slut hem så då hade jag snabbat mig att tända ett dussin ljus i lägenheten, slagit på lugn musik och dukat på mat på bordet...hade det riktigt mysigt, trots att middagen blev klockan halv elva den kvällen :P

Annars i helgen har vi äntligen fått in vårt databord som vi tack vara min snälla svärfar fått klart. Känns så skönt att ha alla rum iordning gjort nu :) Vi har även bytt däck idag eftersom jag ska fara upp till Östersund iveckan där det ser ut å kunna bli snö(!) i veckan..hualigen!  Eftermiddagen har spenderats hemma med lite tvättning. Vi var rätt lat idag oxå så vi beställde hem kinamat i dag..Mkt gott. Men nu ikväll sitter jag själv igen för min sötnos har åkt iväg på jobb. Har lovat Fredrik att ha huvudet högt nu iafl och inte se det jobbiga utan på torsdag kommer han hem igen :)

Var förresten iväg till Hudik en sväng i lördags oxå, skulle shoppa lite presenter åt våra syskonbarn. Slutade ju såklart att jag hittade lite saker oxå, måsta verkligen ha nytt smink så gick in på kicks och kikade lite. Fick lite hjälp av en som jobbade där oxå..känns så mkt bättre då det är ngn som kan se vilken foundation man bör ha och inte ha. Nu har jag iafl lite nytt smink från DIOR inhandlat, känner man sig lite lyxigare oxå :P

Nu väntar tv resten av kvällen. Kanske lite glass med :)

Kommentera

Publiceras ej