Träning...

1kommentarer





Trots alla odds så tog jag mig iväg på träning ikväll (Tack Sara) Det har säkert gått 6 veckor utan någon träning alls nu och jag mår så dåligt över det..men ändå är det så svårt att komma igång.

Dagens pass var MRL, som för övrigt är det bästa passet Lgf har då det är både roligt och har stor variation i sig + att man är helt död efter passet. Idag var dock inte glöden där, det var jobbigt redan från början och jag antar att mina veckor hemma har gjort sig till känna.

För att vara ärlig så mår jag inte bra just nu, eller bra..jag känner mig bara lite hmm ja nere. jag jämför mig nu med förra hösten då jag tyckte att allt kändes bra. Jag gick ner i vikt, tränade ordentligt, åt bättre och kände mig allmänt bättre :)  Jag vet inte om det är studierna som får mig att tappa så mycket energi eller om det är årstiden som bidrar. Antar att det är lite väl mycket med allt bara....

Nä nu ska jag inte sitta och beklaga mig mer utan får väl göra som ni antagligen tänker på just nu..Ta mig i kragen och gör något åt det! :)

Jag ska bli positiv och tänka frammåt ...åtminstonde försöka iafl.... :)

1 kommentarer

Sara

26 Nov 2008 22:25

hoho blir hårdkördning nästa termin vill jag lova :) allt känns ju sådär uppgivet och meningslöst innan man vet att man ska vräka i sig julgodis och lussekatter i ett par veckor...



ska nog allt få med dig på promenader när jag kommer till stan också! :) snart går vi ju i alla fall mot ljusare tider och halva vintern har gått så hoppas att vårt humör hänger med i den vändningen :)

Kommentera

Publiceras ej