Tisdag

1kommentarer


Usch..jag har börjat komma in i och ha långa sovmornar igen, jag tycker om att vakna tidigt då jag känner mig pigg. Kliva upp och hoppa in i duschen och göra sig klar för att känna att man har hela dagen framför sig...även fast jag inte har något inplanerat tycker jag de är skönt. På helgerna är de självklart skönt med sovmornar men inte nu när det är vardagar....

Idag har jag intalat mig själv att jag ska vara kreativ med mitt studerande..men vart är motivationen??
Jag varken har lust eller orken till att plugga. Jag har tre tjocka böcker som jag måste läsa ut inom två veckor då tentan. Kikade som hastigast på ett gammalt prov igår och jaa den här tentan som kommer, kommer inte bli lätt.

Ibland vill jag bara ha ett jobb...för att få en vardag lixom. Nu har man studier hängandes över sig exakt hela tiden och jag som har kommit helt bort min min träning av någon anledning måste verkligen se till att få en bättre rutin i saker och ting. Egentligen ska jag bestämma attt jag avsätter 8 timmar per dag åt plugget och sen fokuserar på något annat...men dessvärre, så fungerar inte jag...iafl inte här hemma, sen beror de nog på vad det gäller med. Tycker jag något är kul kan jag sitta i flera timmar och bara läsa eller skriva...men just nu känns inget av det här direkt roligt så......

En liten fundersam morgon det här...ska ta och hoppa in i duschen nu och sedan sätta igång (försöka iafl) med plugget.  Får se om jag tar mig ut på en promenad senare oxå, igår satt jag inne exakt hela dagen, men vädret bidrog ju inte direkt till något glädjehopp direkt så..

Nä bäst att sätta fart....






1 kommentarer

Sara

25 Nov 2008 10:30

ja jag har tid för det mesta jag med :D en av fördelarna med att vara arbetslös :)



och imorrn ska vi gå på MRL tycker jag, bara så att du vet ;)

Kommentera

Publiceras ej