Tentaresultat

0kommentarer


Gick nyss in på vår studentportal för att kika om någon i min grupp hade skickat något till mig, men istället för dom så hade jag fått ett meddelande av min lärare att tentan nu var rättad och klar...

Jag var även den här gången fylld med ångest innan jag klickade på knappen för att se resultatet, med tanke på att jag låg rejält sjuk dagarna innan tentan och kunde inte plugga så det fanns ju en stor chans att jag inte klarat den MEN...

JAG KLARADE TENTAN!!!!

Känns lite sjukt ändå lixom att när det känns knepigt så klarar man tentan..nu har jag dock påbörjat en ny kurs och den kommer nog vara helt annorulunda jämfört med de två tidigare och nu gäller det verkligen att jag bosätter mig i mina böcker...nåväl i kväll får jag ialf pusta ut för en stund :)

Kommentera

Publiceras ej