tentaångest

4kommentarer


Imorgon är det torsdag den 6 november vilket innebär att det är tenta i 5 timmar (!) och jag har nog aldrig känt mig mindre förbered. Då jag den senaste veckan mest har spenderat tiden i sängen har de inte blivit mycket plugg. Försökte sätta mig igår och läsa men har fått en otroligt knepig huvudvärk, troligtvis av medicinen som gör att det går inte att koncentrera sig. Idag har de väl iafl blivit en liten stund plugg men jag känner mig absolut inte redo för tentan, men jag får gå och göra den i morrn utan några förhoppningar helt enkelt. Värsta som kan hända är ju att man inte klarar den så.....

Annars idag har jag faktiskt använt min (nya) egna symaskin, För att försöka koppla bort tankarna lite idag så sydde jag några nya kuddfodral, blev ganska nöjd faktiskt, men ni som kommer se dom senare behöver väl kankse inte kolla så noggrannt på hur rakt åsså sömen blev :P

Nåväl är väl bäst att återgå till läsningen. Ni kan ju gärna hålla tummen imorrn mellan 08-13 för mig :)


4 kommentarer

Sara

05 Nov 2008 22:13

jag håller tummarna stenhårt!

det kommer gå bra, du är ju grym!

puss!

Sara

16 Nov 2008 22:42

Ja får hoppas det iaf :)



snart bor vi nära varann igen iaf, så blir det förhoppningsvis lite kortare tid mellan gångerna vi ses!! :)

Sara

16 Nov 2008 22:49

Jaa, klart vi ska baka!!

Apselut!!! :)

Sara

17 Nov 2008 13:55

Det får vi göra det :)



Och Linda, nu får du fanimej blogga snart!

Kommentera

Publiceras ej