Jag vet....

0kommentarer


Ja jag vet..jag är skitkass på att blogga nuförtiden..

Den senaste tiden har det varit så mycket bara, och min kära dator är nu (förhoppningsvis iafl) på väg på lagning. I ett antal veckor har den betett sig väldigt knepig och bilder som sak vara svarta blir grön istället. Hoppas på att få tillbaka den snart för redan nu har jag abstinens från den. Nu använder jag mig av Fredriks dator så länge men den är inte alls lika bra som min !!

Förra veckan skickades även vår tv in på lagning så ända tills igår var vi utan tv...usch vad besatt man är av den. Hämtade iafl en liten liten mini tv igår så att jag har ngt att kika på på kvällarna. Att vara ensam utan tv är inte direkt ngn höjdare måste jag säga.  Jag vet att man inte borde vara så beroende av den men kvällarna blir så sjukt tråkiga utan den....

Annars är de mest plugg på schemat. hade tänkt göra massor idag, men jaa man hittar alltid annat att göra men har iafl bidragit med lite till vår gruppuppgift. Den mesta tiden då jag spenderar framför datorn går nu mest åt att leta efter en katt..en gammal klasskompis till mig har precis fått kattungar så ska få se lite bilder senare så får vi se om de blir ngn av dom eller någon annan. Vi är även inne på att adoptera en katt från ett katthem oxå men vi får se hur de blir. Lite sällskap på dagarna här då man pluggar skadar ju inte :)

Vi har förresten gjort om lite i lägenheten nu oxå, kontorsrummet har blivit mkt mer mysigare  och likaså sovrummet. tänkt vad några hyllor och lite mer färg kan göra mkt. Vårt nästa projekt är hallen bara..den gillar vi inte alls så får väl se vad de blir av där.

Nu är de nog bäst att jag fortsätter läsa lite annan jag tappar all motivation här.

Kommentera

Publiceras ej