Sol :)

0kommentarer


SOL SOL SOL :D

Älskade sol, så otroligt underbart att det är vakna upp till fint väder ! Hade önskat att jag kunde säga att jag var riktigt pigg idag oxå men inte. Förstår bara inte vad det är med mig. Ska försöka stoppa i mig lite lunch nu iafl och sen tror jag att jag måste ta tag i städningen här hemma. Då mamma fortfarande inte får göra så mycket så ligger städningen på mig, hade tänkt försöka ge mig på fönsterputsning med..låter väl som en riktigt bra lördag eller hur ??:P
 
En liten stund i solen ska jag allt hinna med oxå, men tänkte att städar man idag så ser det förhoppningsvis fint ut en liten stund här hemma och man slipper gå och irritera sig på det.

Ikväll blir det ialf grillning här hemma som jag ser mkt fram emot..grillning är verkligen sommar för mig!! :)

sen får vi se vad resten av kvällen ser ut, på ett sätt är jag sugen på att gå ut men samtidigt skulle de vara skönt att bara vara hemma med...vi får se ..

Kommentera

Publiceras ej