längesedan!

0kommentarer

Oj oj , tiden går så sjukt snabbt!  Över 1½ vecka sedan jag bloggade nu men det har bara varit så mycket på den senaste tiden. Tar väl en lite kort genomgång här om vad som har hänt :D

Förra helgen for jag ner till sthlm och till Elin:) vi började med att gå runt på drottninggatan och sedan for vi iväg till kistagallerian för lite shopping. dock blev de inte nå större shopping men det var ju inte riktigt därför jag var där heller så, roligt och bara umgås oxå! PÅ lördagen hade vi tänkt promenare lite och kika på lite saker men vädret var ju uruselt så vi beslöt oss för att åka in till "stan" och ta en fika. Köpte oss varm chocklad (hur god som helst) och den dyraste cheescaken jag någonsin ätit..dock var den god som tur var:) Sedan gick vi en sväng i affärer och på kvällen vankades det asiatisk buffe eller vad det nu än var :P  Träffade Elins syster med pojkvän och åt med dom, de blev helt förvånad då jag aldrig hade ätiti friterad banan någon gång, så nu var det ju dags då, och ack så besviken jag blev...det var verkligen ingen höjdare!
Söndagen gick mest ut på att packa och bara chilla lite innan hemresan. Var mkt roligt och trevlig att åka ner iafl! Snart kommer hon hem och massa utflykter är redan inplanerade :) Bilder kommer lite senare !!! :)

Sedan mån-ons satt jag och slet med kursen handledning, redovisade allt på onsdag och en del på torsdagen, gick väldigt bra tycker ja! får hoppas att läraren gör det med. Onsdagen var jag även och städade hos morfar hela kvällen!

Nu helgen blev det städning igen här hemma, samt att jag gjorde ett par örhängen åt mamma som morsdagspresent. Jag, pappa och Fredrik grillade och hade oss här hemma senare på kvällen samt kikade en del på shlagerfestivalen.. väldigt lungt och skön hel var det iafl :)


Kommentera

Publiceras ej