Inte omtyckt

2kommentarer


Usch idag har jag varit riktigt elak mot mina katter, så jag är långt ifrån omtyckt nu, så fort jag kommer nära så springer dom ifrån mig. Vad jag gjort är nämligen att jag duschade två av våra tre katter.
Den ena var riktigt fet i pälsen å luktade olja så måste försöka få bort det, det var första gången har dushade och ja det var ingen höjdare direkt men nu är han iafl ren å fin. Den andra katten är van att duscha men kände antaglien inte för det idag. Har en antal rivmärken på mina armar nu, men men, jag skulle nog antagligen slå de som försöka tvinga mig att duscha om jag inte ville.....

Nu springer de runt här i huset å tvättar sig torr å har sig! hoppas att de inte är arg allt för länge nu bara, är ju för deras skull som jag tvättade dem.

mina söta men blöta katter.....

2 kommentarer

Anonym

25 Mar 2008 23:25

hahahaha! nu har jag suttit och skrattat i 10 minuter! det var det roligaste jag sett på läänge. piggar upp inför mardrömstentan imorgon! :)

Linnéa

25 Mar 2008 23:26

jag skrev nyss här så att du vet, det kom inte fram nåt namn.. puss! Linnéa

Kommentera

Publiceras ej