Ingen bra dag...

2kommentarer




Vaknade av att kalle nosade på mig i morse..var väl hans sätt att säga att det var dags att vakna...klev upp och hämtade datorn och låg å kikade lite sedan var de dags för en dusch..tänkte ta en lång varm och rikigt skön dusch imorse men börja tappa känslen i ena armen..det var som att titta på någon annans arm...hel skumt...

Efter duschen satte jag mig i soffan å slog på tv då jag inser att min syn börjar försvinna och i samma stund som jag börja fundera funderar varför så slår det mig att jag är på väg att få ett migrän anfall..,,,och självklart är min migrän medicin slut  men provade att ta två alvedon och hoppasdes på det bästa men jag känner min kropp så väl nu och vet att de aldrig fungerar....en timme senare låg jag däckad i soffan med filten över mig och hade riktig jobbig huvudvärk....

Har börjat vakna till liv nu iafl, gjorde nyss lite middag då jag inte kunnat äta på hela dagen men kommer nog troligen att ligga kvar i sängen ett antal timmar till...Jag är helt slut.....

2 kommentarer

AKP

16 Dec 2008 20:11

Åh va fint av dig att adoptera honom.

Han är ju verkligen bedårande!!

Det finns så många hemlösa katter, så en adoption är verkligen SKITBRA att göra om man bestämt sig för att skaffa katt.



Små oskyldiga liv som får lida av människans dumhet.

Det är så sorgligt =((

Sara

16 Dec 2008 20:34

Ja vafan, det skulle jag gjort ju! Att jag inte tänkte på det själv, kunde ju tjänat mig en hacka där ;)

Kommentera

Publiceras ej