Lägenhet ??

1kommentarer


Idag har vi varit och kikat på en lägenhet i gamla stan. Riktigt fin var den, ljusa tapeter, nykaklat badrum, stor frys och kyl, ja den var riktigt mysigt. Försökte föreställa mig själv boende där och det tror jag skulle funka. Så nu är det bara det stora problemet att Fredrik måste först få hans etta uthyrd. Ngn som är i behov av en kanske ??  Nåväl vi får väl se hur det blir med allt. Men hoppas och drömma sig bort kan man ju alltid.

Just nu virvlar tusentals tankar i mitt huvud. om en vecka har jag nu gjort min första skoldag på univeritetet. Nerverna är så orolig dom bara kan bli tror ja, tankar som är det här verkligen rätt kommer varannan minut. Men jag tror att det här är bra för mig ändå, ny stad/städer (då jag ska vara i både sundsvall och östersund) ny klass, nu utbilning och ett nytt liv. Går allt som jag önskar just nu så kommer jag trivas på min utbildning, Fredriks lgh kommer bli uthyrd så att vi kan tacka ja till lägenheten vi såg idag, fredrik kommer få ett nytt jobb där han kommer trivas och vi kan börja leva vårt liv som sambos! Även fast det känns nervöst så kommer det kännas som en lättnad att kunna bo och leva tillsammans. som det är nu och behöva anpassa sig hela tiden tar på krafterna. Sen att jag mer än gärna får flytta ifrån mitt lilla söta flickrum skadar ju inte heller...

Nu ska en tankspridd och allmänt förvirrad Linda ta sig en välbehövlig dusch efter ett boxningspass med Sara......


1 kommentarer

Sara

25 Aug 2008 22:33

Så mycket tankar och frågor, men det blir bra till slut hur det än blir, visst då!? :)



Får hoppas det är finväder imorgon så kanske vi kan ta en promenad och beklaga oss för varandra, om vi nu orkar efter spinningen vill säga :)

Kommentera

Publiceras ej