Kompleteringsdag!

7kommentarer

Idag sitter jag och gör mina kompliteringar på omvårdnadskursen, trodde inte det skulle ta sådan lång tid som det tar men tydligen. Har en sjukdom kvar nu sen är jag helt klar (förhoppningsvis) Tänkte lämna in det imorgon då jag ändå ska vara på skolan.  Hoppas jag inte får tillbaka den igen nu bara.........

Måste öka på tempot här den här veckan, MÅSTE bli klar med psykologi kursen nu så jag slipper ha den över mig hela tiden, samt att jag ligger efter i social omsorg. Känns dock sjukt att man kan ligga efter när man sitter å pluggar varje dag men :-/ om två månader är allt över...då är jag färdigutbildad undersköterska :)

Skulle så gärna vilja göra något roligt i helgen så att man har något att se fram emot, är dock rädd för att jag får spendera både lördag och söndag till plugg! :-/

usch vad tråkiga inlägg det blir när man bara sitter å pratar om plugg jämt...men det är ju mitt liv just nu dock så hoppas på att de kommer nå roliga inslag snart:P

image15såhär känner jag mig just nu.................

7 kommentarer

Kotten

07 Apr 2008 18:10

Du e så duktig sötnos! Puss

Sara

07 Apr 2008 18:19

Jävligt snygg bild hörrö ;)
Är verkligen på tiden vi planerar in lite skoj i våra liv nu, vi som hade så mycket planer förut, vad hände med dom?

Sara

11 Apr 2008 14:22

men bloggaaaaaa :D

Sara

11 Apr 2008 14:31

Ja tänk att det tycker jag med, var far vi?

Sara

11 Apr 2008 14:33

Ja för fan, när åker vi?

Linda

11 Apr 2008 14:34

igår kanske :D

Sara

14 Apr 2008 12:48

Ja för faaan, vi är så klockrent bäääst! :D
Ta och blogga lite nu!

Kommentera

Publiceras ej