Klump....

0kommentarer

Idag släpptes en stor klump från min mage, jag vill inte riktigt gå in på vad som exakt som hänt eller vem den drabbade är men jag känner bara att jag vill så gärna skriva av mig lite och att alla ska försöka vara rädda om varje dag man har med en person.

Beskedet idag var iallafall något helt annat än jag förväntade mig, jag är en sådan människa som ofta tror det värsta, den senaste veckan har tusentals tankar virmlat omkring i mitt huvud och ordet cancer har ständigt återkommit. Den klumpen som släpptes berode på att vi fick besked att det inte var cancer, utan en cysta. Dock är inte rädslan över än men det känns iafl lite bättre....

Varför jag vill skriva om detta trots jag inte nämner några namn är att jag vill få ut allt det jag känner inom mig, på en enda dag kunde mitt och andras liv vändas upp totalt. Man vet aldrig vad som kan hända, självklart kan man inte gå runt och tänka jämt och ständigt på att saker kan inträffa, det man kan göra är att försöka uppskatta människor mer och visa kärlek och berätta för människor att man tycker om dem.....

Kommentera

Publiceras ej