Äntligen!!

0kommentarer

 
Äntligen har jag kommit igång med träningen igen och det känns så otroligt skönt! Jag märker redan av att jag är mycket piggare. Det har gått över förväntan då jag sprungit på löpbandet vilket ger mig ännu mer energi. 
Imorse hade jag sällskap på gymmet och hon drog med mig så vi körde både stalkmaskinen och roddmaskinen så jag antar det lär kännas lite i armarna imorgon! 
 
Jag har tänkt efter lite och skriver här upp mina mål, det är lättare då om man har något att sträva efter. Huvudsaken är att jag fortsätter tycka träningen är rolig! 
 
De mål jag har idag är:
  • Gå ner 5 kg
  • Klara av att springa 5an på måga i sommar!!
  • Klara av 5 chins ( Kommer nog aldrig gå men)
  • Äta nyttigare och planera mina måltider bättre. Idag är det lätt att jag skippar en måltid då jag jobbar och tar till något sött eller mackor ist.
 
Skriver jag upp målen här kanske kanske det kan bli lättare att leva upp till dom,vem vet.Jag testar iafl :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej