2013

0kommentarer

 
Jaha så har återigen ett år gått och jag gör ett nytt försök till att börja blogga, vi får helt enkelt se hur det kommer att gå. Saknaden efter att skriva av sig ibland faller på så ja vi får se... 
 
Så.
 
2012 blev ett bra år när man ser tillbaka. Året började med en stor operation för min bror, Den gick bra och han mår idag bra och vi håller tummen att det fortsätter så.
 
F började jobba borta och veckodagarna får nu spenderas ensam, men dagarna går fort och vi är ju van då F jobbade borta i längre perioder då vi träffades för över 5½ år sedan. 
 
Vi köpte en bil tillsammans. 
 
 
Vi köpte VÅRT hus, ett litet hus alldeles vid skog och vatten precis så som vi ville ha det. Vi trivs bra, fast det är mycket som ska göras, många beslut att fatta, stora som små. Men det är roligt att få forma det som man själv vill. Närheten till vattnet gör min sambo klar och närheten till skogen gör mig glad så det kan ju inte bli bättre. 
 
Jag fick min allra första fasta anställning!
 
Mycket mycket mer händer under 2012 men detta var de stora händelserna...Nu hoppas jag bara att 2013 kommer bli ett ännu bättre år :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej