Mitt, Bara Mitt

0kommentarer


Från och med den 1 Juni äger jag tillsammans med F ett HUS. Det känns helt overkligt och jag har nog inte riktigt förstått det än. Men eftersom det bara är två veckor kvar så innebär det att det kanske är på tiden att jag börjar packa. Jag som nyss packat upp allt ?
Tanken är iafl som så att vi ska börja med att renovera vardagsrummet + allrummet genom att måla om och lägga nytt golv först innan vi flyttar in våra möbler. Därefter kommer det stora flyttlasset att gå. Och sedan får vi försöka att allt eftersom tiden, pengar och energin finns renovera hela övervåningen och badrum och toalett. Vi behöver INTE vara sysslolösa om man säger så! Bjuder på massa bilder när vi får tillgång till huset :)
Annars har jag nu haft TRE helt lediga dagar och det har varit så otroligt skönt. Trots att tiden går så otroligt fort har helgen inneburit mycket. Husplanering, MASSA FIKA, familjebesök, middag med fina tjejer, besökt både hudik och Bollnäs, lagt önskeschema inför sommaren och bara slappat. Imorgon sätter dock långveckan med jobb igång och jag antar jag på riktigt måste sätta igång med att försöka börja packa och det tråkigaste av allt, putsa fönstren!
Hoppas allt haft en fin helg!

Så otroligt tråkigt väder var det sist vi kollade på huset men detta kommer vara en del av min utsikt hädanefter. Planteringslådan får vi se vad som händer med :)

Kommentera

Publiceras ej