Nytt år och nya möjligheter!

1kommentarer


Återigen var det väldigt längesedan jag skrev men de senaste veckorna har de varit full upp. Jag for ju ner till Falun som sagt under mellandagarna. Där levde jag i, hmm, kan man kalla det ett mindre kaos? :P Syster yster hade det inte lätt, med ett barn som inte ville sova på nätterna, kartonger överallt, städning som måste göras och saker som måste packas. Jag försökte att hjälpa till i det mån det gick iafl. Dagen innan nyårsafton gick ialf flytten och oj vilket fint hus. Jättefrächt verkligen, där tror jag dom kommer trivas bra! Jag och syster tog ungarna och for iväg till Kupolen den dagen så flyttgubbarna kunde göra sitt jobb. Vi strosade runt lite och fikade. Mysigt!

Nyårsaftonen tåg jag tåget hem för att spendera nyårsafton tillsammans med Fredrik och några vänner. Mkt trevligt även fast jag höll mig lugn och nykter :)

Därefter har tiden mest rullat på, haft en rapport att skriva samt 4 böcker att läsa och nu tentaplugga. Så full fart. Igår var det iafl dags för tentan, gick nog ok hoppas jag. Skönt att ha den gjord.

På måndag är de redovisning av rapporten för att sedan på tisdag påbörja en ny kurs igen. Kommer bli en tuff termin det här har jag en känsla på. Men jag börjar ändå känna av att det inte är så mkt kvar nu, hälften har gått och går det så här fort resterande tiden så är jag ju snart klar :)

Annars har jag även börjat tränat igen, känns så otroligt skönt. Jag behöver röra på mig mer. Märker på engång att jag mår mycket bättre av att träna, jag blir gladare och får mer energi. Den här veckan började kanske inte så bra då jag körde box/fys och halvt tuppade av och fick inge luft vilket innebara att jag fick avbryta efter typ halva passet :-/ men annars har det gått riktigt bra iveckan. Körde både Freepowerdance och Balans och styrka i tisdag, riktigt bra pass och det fungerade bra att gå på båda efter varann. I torsdag var de dags för afropowerdance vilket oxå var riktigt skoj, tyvärr kanske liite för mkt folk för att kunna ta ut dansrörelserna helt men ni ska bara veta vilken underbar träningsform det är.....
Till veckan har gymmix Ljusdal prova på vecka så när jag kommer hem från Ösund ska jag passa på att testa lite nya pass där med! Skönt att vara igång igen!

Oj blev väldigt långt inlägg, ska försöka få in rutiner i mitt liv nu så får hoppas att jag kommer in i bloggandet igen oxå!

Nu väntar dammsugning och sedan får vi se vad dagen tar mig :)




Bjuder på en bild sedan i sommrast !

1 kommentarer

Elin

18 Jan 2010 11:24

Du är ju så himla vacker kompisen!

Kommentera

Publiceras ej