Pace och plugg...

1kommentarer


Japp så var det gjort. Nu har jag införskaffat mig en kort på pace och redan idag gjorde jag min första riktiga tur där. Följde med Sara som skulle dit på förmiddagen och det gick faktistk helt okey! Har inte så stora krav på mig än att jag ska orka vissa vikter men bättre ska det då iafl blir :)

Annars idag for jag upp till mamma och pappa en sväng med och blev bjuden på mat, kom precis innanför dörren då maten var färdig så då var dom ju bara tvungen att bjuda mig med :P Ibland när man är där så längtar riktigt hem. Jag har ju i princip bott där i hela mitt liv, ja trots mina tre år i bollnäs å de andra småställerna jag halvbott på så är det ju ändå hem. NU länge är de ju dock inte mina saker där man jag blir ändå lika avslappnar där jag kommer dit. Min och Fredriks lägenhets känns inte som hemma, visst så trivs jag till en del, men ändå inte. Svårt å förklara. Men men vi ger den här lyan en stund till, vem vet vad som händer till hösten ;)

Nu ikväll har jag försökt plugga, har massa tentafrågor som ska konstureras och sammanställa. Fy tusan vad det är svårt. Menar en vanlig fråga kan jag komma på oxå men det ska ju vara så speciella och avancerade frågor så jag blir bara tokig. Men jag har gett mig f*n på att försöka knåpa ihop några innan det är dags för sängen..hur sen det än blir!

wish me luck !!

1 kommentarer

Elin

10 Mar 2009 20:11

Känner igen det där med avslappnandet hemma hos mamma och pappa, eller det är fortfrande mitt hem med tycker jag. Men om det är nån tröst så tar det ett tag att bo in sig på ställen (I should know) =)

Kommentera

Publiceras ej