En mycket lugn helg...

0kommentarer


Helgen har bara svichat förbi i vanlig ordning. I fredags blev det en mysig hemmakväll med min kära sambo, lagade god mat, åt fruktsallad till efterrätt och såg på film, vi både somnade dock i mitten av filmen så redan klockan 23.00 gick vi och la oss :)

Igår var vi upp till Fredriks föräldrar lite och hälsade på, där var det pulkaåkning och grillning som gällde, Fredriks syskon med barn var där och hade skoj!  Fredrik åkte både madrass och pulka och var helt slut efteråt, haha :) PÅ kvällen lagade jag till en god kycklinggryta som jag serverade med lite banan, äpple och nötter och fick riktigt bra med komplimanger så det var kul:) Även igår somnade vi snabbt, vi låg och pratade en massa och helt plötsligt vaknar vi och märker att klockan är 12, bara att pallra sig upp och göra sig i ordning för natten (alltid lika jobbigt när man en gång somnat)

Fick sms av min kära vän Elin också som var ute och spatserade ensam i stockholm, ME NOT LIKE! Men hon kom hem i tryggt förvar iafl och vi fick prata av oss en halvtimme så det var trevligt! och något som är ännu trevligare är att hon kommer hem till veckan..wehiii:)

Nu väntar en dusch och sedan lite lunch. Kanske ska jag försöka hitta lite motivation till plugget oxå, har tagit mig igenom 30 sidor idag redan ialf, men vad som fastnat det vet ja inte riktigt :P


Kommentera

Publiceras ej