Det är nästan så att man blir rädd för sig själv ibland.

2kommentarer


Usch ibland undrar jag hur jag fungerar! :P

Imorse när jag skulle göra iordning lite frukost så ställde jag fram en tallrik å tog fram yougurt med mera.  Samtidigt kommer Kalle och jag kommer på att han kanske vill ha lite mat oxå, tar upp hans skål och gör rent den och ställer den på diskbänken, går och hämtar hans kattmat (mjuk) och river av och häller maten i skålen, dock inte i hans skål utan i min egen! Hade hällt i all mat innan jag verkligen inser vad jag håller på med. Kalle hade nog visserligen inte klagat av att få vaniljyougurt till frukost men jag hade inte gärna velat äta kattmat:P

Ibland är verkligen inte tankarna med.........

2 kommentarer

Sara

03 Mar 2009 22:06

ja det låter ju inte helt fel :)

Simon

04 Mar 2009 13:23

Det kanske är bra med proteiner i kattmaten? :P

Kommentera

Publiceras ej