Ångest ångest....

0kommentarer


Det är intressant egentligen hur man kan känna som man gör. Imorse blev det en tidig morgon, vaknade redan kl 06.00 men lyckades somna om och sov till 07.15. Skönt att vakna pigg och utvilad redan vid den tiden. Gick upp och kika runt på internet, kolla allt som man brukar osv, sedan var det frukost och sedan plugg.

Har nu gått igenom allas tentafrågor, samt tentan från förra året samt min webbtentan som jag hade för några veckor sedan. Varför känns det ändå som om jag inte gjort ngt för? Jag gjorde ett break tidigare oxå för att kika på nya avsnittet av One tree hill. Är det på grund av det som jag känner att jag inte gör ngt vettigt alls?  Jag begriper mig inte på mig själv ibland..Jag säger själv hur viktigt det är att man ibland gör andra saker för att få lite mer energi men det slutar ändå bara med att man känner den här hemska ångesten....tentaångest tror jag det kallas :-(








Dags för att börja läsa igenom alla föreläsningsanteckningarna nu!!!

Kommentera

Publiceras ej