suck..

1kommentarer


Strax väntar frisören, får se hur mkt jag vågar förändra, troligvis inte så mkt :)

Ska bli skönt att komma ut en sväng och tänka på annat för just nu är jag mest irriterad. Håller på med ett grupparbete och just nu är det så mkt dubbelarbete så jag blir knäpp! Igår satt jag och förkortade ner arbetet så att vi håller oss inom ordgränsen så väntade bara på två stycken som skulle acceptera och se över om de fanns ytterligare några ändringar, så nu när vi fick tillbaka rapporten igen så finns deras ändringar med..men inte mina! Jag vet att det säkert inte är med mening och jag är otroligt glad för att dom kom in i vår grupp men det är bara att ibland blir det för mycket...Hela den här rapporten känns som lite överkurs då vi har spenderat mestadelen av tiden åt layouten och texten istället för själva innehållet. Usch nä jag ska väl inte sitta här och beklaga mig...antar att det är så mycket mer som egentligen ligger bakom att jag är irriterad med det här blev väl bara grädden på moset antar ja!


Måsta bara få skriva av mig lite känner ja! Nu är det dags att göra sig iordning och kila iväg.....återkommer med hur det gick hos frisören senare :)


1 kommentarer

Sara

05 Feb 2009 19:32

Jag skojade om alkoholfritt :) Tänkte det var din tur att ringa efter min mamma då jag ligger i buskarna och spyr denna gång ;)



Jag klarade mig från att svimma, helt otroligt ;)

Var två sjuksköterskor från "vår" gamla avdelning som vi pratade med :)



Kommentera

Publiceras ej