Pluggdag

1kommentarer


Ja idag har det varit en riktigt pluggdag, har suttit med gruppuppgiften idag igen, trodde det var klart men kan arbeten någonsin bli klar? Har även läst över 70 sidor om psykiatri...trots detta så känns det som om man hade kunnat göra mer? varför denna jobbiga känsla..

Har varit riktigt snäll iafl mot min kära sambo idag och gjort massa matlådor åt honom, får se om det duger eller inte :) Är det något jag inte tycker om så är det att ställa sig att laga mat åt sig själv. Så tråkigt. Bjöd dock Kalle på stekt falukorv igår kväll men det dög inte :P Imorgon ska jag dock laga lövbiff med vitlöksost och servera med couscous tills fredrik kommer hem, kom dock på att det inte finns sallad hemma så är väl till att åka handla igen imorrn.

Ska nog även åka iväg och handla ny kattmat åt Kalle, har köpt vetrinärsfoder förut och det har fungerat bra, men tyckte de blev så dyrt då en påse kostar hela 250 kr(!) så har köpt friskies den senaste tiden men har märkt att han går och äter hela tiden. Bara vräker i sig både hårdingar och mjukmat. Det gör han inte med vetrinärsfodret så ska nog återgå till det för det verkar vara bättre för Kalle då han blir mättare och äter mer regelbundet med den maten.... haha vad roligt det låter, låter som om jag pratar om någon människa men när man är hemma mestadels på dagarna som jag ser jag hur Kalle håller på hela tiden!

Appråpå inget så funderar jag lite på utgång ihelgen, har varit ut två gånger det senaste halvåret tror jag så är väl kankse dags igen. Vi får väl se vad man känner sig för...Imorgon blir det iafl lite förändring så man kanske känner sig lite finare då :)

1 kommentarer

Sara

04 Feb 2009 20:15

supa knulla rock'n roll :)



fan vad full man ska bli när man väl dricker efter såna här uppehåll alltså... jag gruvar mig

Kommentera

Publiceras ej