Party igår, trött idag.

1kommentarer


Igår blev det lite fest..

Det började med att Elin, Malle och lilla söta Isabelle kommer över hit sedan traskade jag och Elin iväg efter några glas till Sara och Pelle där vi fortsatte drickandet! :) Riktigt trevligt hade vi det, visade att inte bara killar som kan spela guitarr hero :P
Därefter drog vi in mot stadt..var midnre folk än jag väntade mig men det blev en helt okey kväll :) Hände några små incidenter men inget som det inte kom något gott ur..eller hur ? :)

Måste bara berätta oxå att seglet hade en snyltgäst i trapphuset i natt oxå, inatt när vi kom hem låg det en tjej på golvet och sov mellan vår och grannens dörr. Fredrik frågad varför hon låg där men vi fick bara ngt kort mummel tillbaka så han sa godnatt så gick vi in till oss! Imorse var hon dock borta :)

Idag har jag och Fredrik bara tagit det lungt, låg och drog oss rätt länge i morse och sedan på eftermiddagen for Fredrik iväg och köpte Cola och pizza och vi bänkade oss framför tvn och Främmande Fågel. Är en serie i fyra delar som tidigare gått på tvn tydligen..tyckte det var riktigt bra faktiskt. Gillar svenska polisserier, dock sitter man ju alltid å funderar över varför en polis ALLTID åker ensam till ett ställe...Nåväl jag gillade den iafl.

Nu ligger jag mest i soffan, har som tur var Kalle bredvid mig.Fredrik åkte för någon timme sedan och som varje gång när han kliver ut genom dörren känns lägenheten större än någonsin. Veckorna går dock fort och snart är det torsdag igen :)

Snart väntar sängen, imorgon väntar en låång pluggdag! Har så mkt att läsa och trots att den "riktiga" tentan inte är i slutet av mars så börjar stressen redan komma. Men pluggtankarna ska inte komma förren i morgon. Ikväll är en vilokväll :)

1 kommentarer

Elin

09 Feb 2009 11:41

Tack igen Linda för att du finns. Tack för att du räddade mig ur diverse knipor i helgen. Du är min hjälte! haha. Puss!

Kommentera

Publiceras ej