Ny vecka med nya tag....iallafall inbillar jag mig det.

0kommentarer


Ibland undrar jag hur många veckor det har gått då jag har sagt att nästa vecka då ska jag börja bli nyttig igen...jag vågar inte ens tänka och jag vågar inte heller lova att nästa vecka, som börjar redan i morgon, kommer jag att börja men jag kan försöka.

Har bestämt att jag måste försöka minska ner mitt sockerintag nu, det är WAY TO MUCH  och det märks även på mig. Nu pratar jag inte om att jag ska gå ner i vikt bla bla bla utan jag måste bara försöka sluta äta så onyttigt. Den senaste tiden har jag haft och har fortfarande så otroligt svårt att somna på nätterna och vaknar upp trots 8 timmars sömn så otroligt trött så nu måste jag bara försöka att förbättra det på något sätt. Har tänkt gått ut på fler promenader oxå, dock har vädret inte direkt motiverat mig de senaste dagarna..eller tom veckorna. Jag längtar bara efter att få vara den där pigga och glada Linda som jag brukar kunna vara.

Imorgon kommer inte ngn klocka ställas dock men vi får se om jag lyckas ta mig upp i skaplig tid och gå en lite morgonpromenad. Kikar man ut nu så ser det ju inte lovande ut med tanke på vädret men det kan ju förbättras till imorrn, vi får se:)

Kommentera

Publiceras ej