Måndag

0kommentarer


Först och främst måste jag bara berätta att jag klarade förra kursen. Var en stor rapport som skulle skrivas, fick Linnéa att ställa upp som intervju person så jag är henne evigt tacksam :)

Helgen var riktigt lungt, som vanligt, har dock haft en jobbig huvudvärk hela helgen som vägrat ge med sig men tror att den börjar släppa lite nu!  Var iväg till birsta i fredags och inhandlade lite saker till lägenheten, hade tänkt kika efter lite kläder men det hann jag inte med. Köpte nya handatag till våra skåpsluckor ialf och shit vilken förändring det blev. så MKT snyggare, köpte ett par svarta gardiner med och känner mig riktigt nöjd nu med köket. När man bara hyr så vill man inte kosta på så stora förändringar men är iafl nöjd som det är nu..än så länge :)

Imorgon väntar videokonferans med min grupp, får se hur det går. skönt att bli klar med gruppuppgiften iafl så att man kan koncentrera sig på resten av plugget sen. Tänker försöka engagera mig rejält i plugget den här veckan så kanske jag kan få belöna mig själv med lite nya kläder till helgen och/eller kanske en ny mobiltelefon  :)



Kommentera

Publiceras ej