Linda är....

0kommentarer


Var nyss in på Linas sida och jag måste bara testa jag med :P

Googla ditt namn + "är" och ta dom fem första träffarna. Detta är vad universum försöker förmedla till dig.


Linda är gravid!  ( Nej det är jag inte)
Linda är en pålitlig blodgivare  (Nej dessvärre, mitt blodvärde är inte på topp så att ge blod är nog ingen bra idé)
Linda är besatt av sitt utseende (nje kan jag väl inte påstå )
Linda är först ut från Accentures SAP-skola i Indien  ( Vad e det?)
Linda är bra hon... (haha ja det kan jag väl hålla med om då:P )

Måste ju bara skriva ner den 7:e träffen oxå
As Good as it gets: Linda är en snigel ( haha ja nog är jag långsam alltid )


Ja mina träffar stämde väl inte in någonstans men ett litet flin på läpparna fick jag iafl, men vad universum försöker säga till mig vet ja inte, man kan ju alltid tolka det som att jag borde börja ge blod, bli gravid, bli mer mån om mitt utseende å gå ut ut från skolan ? Iof är väl de mesta något som jag hoppas kommer inträffa, första jag ska göra är att klara av skolan, får min kandidatexamen, ge blod önskar jag att jag kunde göra redan nu och att bli gravid, ja någon gång i livet kanske man vill skaffa barn, vem vet. :)


Ngn likhet ? :P

Kommentera

Publiceras ej