Imorgon väntar en fullspäckad dag med föreläsningar!

2kommentarer


Imorgon väntar Sundsvall med en heldag med föreläsningar. Sitter och läser en bok inför första föreläsningen imorrn som handlar om förvärvad hjärnskada. Väldigt intressant faktiskt så jag har stora förhoppningar inför föreläsningen imorrn! Får se hur många det är som kommer vara där, klassen har blivit allt mindre nu den här terminen och sist var vi så å så det nästan kändes pinsamt! Själv sätter man sig alltid längst fram så känner mig som en riktigt pluggnörd :P Orsaken är dock att salarna oftast är kopiöst stora och många av de lärare som jag har använder inte mikrofon så det är bara till att sitta nära och försöka att höra vad som sägs. Jag åker inte flera mil för att inte lära mig något utan jag försöker att göra det bästa av dagarna då det är föreläsningar. 

Tar bilen upp denna gång oxå, så himla dumt med tågtider annars hade jag mer än gärna åkt buss/tåg faktiskt. Men att enbart ha 4 min tillgodo i hudik för att byta från buss till tåg klarar mitt psyke inte av så det blev det mer bekväma sättet :)

Nåväl det är väl dags att göra sig klar för natten nu och försöka få lite sömn innan klockan ringer vid 05.00 imorgon bitti, hua vilken tid att stiga upp! Håll tummen att resan dit och hem går bra iafl och att jag slipper ligga och köra bakom en långtradare hela vägen hem imorgon som sist :P

NattiNatt!!

2 kommentarer

Sara

16 Feb 2009 22:33

drive safe!!



ser fram emot lite gemensam träning i slutet av veckan! :D

Sara

16 Feb 2009 22:44

ja så fort som tiden går jämt så är vi snart där! :) lycka till imorrn! :D

Kommentera

Publiceras ej