En vanlig söndagskväll

0kommentarer


Helgen är redan över, den rusade förbi, som vanligt!  Alla hjärtans dag i går, firade den egentligen inte överhuvudtaget. Gillar inte rikitgt hysterin över att man SKA köpa rosor eller present. Vi "firade" kvällen med lite god mat och efterrätt och lite filmtittande iafl och det räckte långt :) Jag får överraska Fredrik ngn annan gång med rosor å present..då han minst anar det:)
Idag har de blivit en solig promenad med Sara, städning av lägenheten och så har vi fått in vår nya bänk och satt upp vår nya hatthylla! Blev bra! Men det ser väldigt tomt ut i hallen nu tycker ja..får se om jag får med mig fredrik och fota lite till helgen så vi kan framkalla våra bilder som vi har tänkt! :)

Har suttit lite ikväll och kikat på STARKS utbud, trots att jag skulle vilja prova på AfroPowerDance känner jag verkligen inte att självförtroende finns där för att ställa sig där och skaka loss bland männsikor som gjort det där tusentalsgånger, jag är en en stor lycksstolpe just nu som knappt går att böja så måste nog allt börja med att försöka träna upp hela mig först :) Funderade om man ska prova på funktionell styrka där istället, är på lunchtid oxå så det vore ju jätteskönt. Är ett pass i morgon men om jag lyckas ta mig dit redan då är frågan :)

Måste verkligen komma igång nu, mår dåligt av det här, jag sitter och beklagar mig hela tiden men ändå kommer jag inte till skott! Har ju inte ens köpt mig kort på lgf än! Får nog försöka ge mig själv en ordentlig spark i arslet och sätta lite fart nu!!

Nog pratat om träning...nu väntar sängen och läsning om förvärvad hjärnskada som jag ska på föreläsning om på tisdag!!

Nattinatt!

Kommentera

Publiceras ej