Åter en helg är här

1kommentarer


Ja så var det helg igen, inga planer allt planerade och det kanske är bra det. Bara jag hittar orken ska jag sätta mig ner och plugga för jag har såå mkt att göra just nu och jag gillar det inte! Är rädd att jag helt tappat motivationen om inte webbtentan går bra. Det här är en mkt intressant kurs men så sjukt svår!

Igår var ialf en bra dag, Jag och Sara for iväg och simmade, solade och bastade. Var riktigt skönt, Så det får vi nog allt ta och göra om snart :)

Idag är det dock en mindre bra dag, en riktigt skitdag med andra ord, Varför kan jag inte riktigt säga..Jag och Sara satt nyss och pratade och drömde oss bort till ett varmt land. Bara packa ner de nödvändigaste å åka bort, det vore så skönt. Få uppleva lite värme och lite sol. Antar att det skulle bidra att man skulle bli lite glad och hitta motivationen igen..fast jag säger bara kankse. Men ngngång ska hon och jag göra om vår resa igen iafl,  kanske till ett varmare land än sist, huvudsaken är ju dock att vi kommer iväg igen iaf :)

Idag är det även en tvättdag. har hållt på att tvättat sedan 08.00 imorse och jag brukar ta med mig kläderna upp och låta dom torka här uppe för torkskåpet ser inte så fräsht ut tycker jag men idag ville jag inte ha kläder här inne överallt så stoppa in dom i  skåpet ändå, fördel är att dom torkar snabbare men nackdelen är att man måste springa upp å ner hundratals gånger bara!

Nä slut på klagande! nu ska jag ta och sätta fart med dagen med början på att hämta den sista tvätten nu!

1 kommentarer

Sara

21 Feb 2009 13:01

Ååh det pirrar i kroppen på mig nu! Vi ska ABSOLUT göra om vår resa! Bara ligga på stranden och ha det bra utan snö och skola i sikte! Så kan killarna vara hemma och städa och tvätta under tiden, i like it ;)

Kommentera

Publiceras ej